Před započetím služby je vždy předem projednána smlouva s klientem, která obsahuje mimo jiné i přesnou specifikaci požadovaných služeb, jejich rozsahu a ceny.
Platba za služby
Po celou dobu služby má u sebe klient výkaz služeb, kam po každé službě asistent zapíše – kdy služba proběhla a jak byla dlouhá. Na konci měsíce nebo po ukončení služby klient potvrdí svým podpisem počet, délku a kvalitu provedených služeb, asistent se postará o doručení výkazu HEWER. Kopie výkazu zůstane klientovi pro kontrolu.
Na základě tohoto výkazu je vystavena faktura, kterou klient složenkou nebo převodem uhradí. Faktury jsou splatné do 18 dne v měsíci a to připsáním fakturované částky na účet organizace HEWER.
Začněte využívat osobní asistenci
Chcete se stát naším klientem? Pošlete nám pár informací!
Začněte zasláním údajů
Podle zadaných údajů zjistíme, zda Vám v místě můžeme poskytnout potřebnou pomoc.
Zpracujeme vaši žádost
Náš pracovník Vás kontaktuje, projdete spolu co je třeba k zahájení služby a domluvíte termín sociálního šetření.
Podepíšeme smlouvu
Pokud nenarazíme na překážky, podepíšeme s Vámi na sociálním šetření smlouvu a můžeme začít poskytovat asistenci.
Už se na Vás těšíme!
Nebo zavolejte naši operátorce, která Vám poradí jak pomoc získat.
274 781 341
Po-Pá 8-12 a 13-15:30
Projekt „Nákup vozidel pro zajištění terénní sociální služby osobní asistence HEWER v nepřetržitém režimu“ je spolufinancován Evropskou unií v rámci reakce Unie na pandemii COVID-19