Kolik za osobní asistenci zaplatíte?
Spočítejte si cenu za poskytování péče na příkladu níže. Kompletní ceník si vždy můžete prohlédnout na naších stránkách.
Pomůžeme Vám s vyřízením příspěvku na péči
Většina našich klientů pobírá příspěvky na péči, z těchto peněz poté můžou hradit osobní asistenci.
Spolupracujeme s nadacemi
HEWER je hlavním partnerem Nadačního fondu Pečovatel. Díky úzké spolupráci pomáhá nadace každý měsíc desítkám klientů, kteří by jinak asistenci zaplatit nemohli.
Co osobní asistence nezahrnuje?
Osobní asistence je státem registrovaná sociální služba, proto se musí řídit pravidly, které např. vylučují:
- Bydlení asistentů v místě služby (Live in care)
- Převazy ran, aplikaci injekcí a další zdravotnické úkony
- Řízení auta klienta – pokud jste z Prahy podívejte se na naši autodopravu s dopomocí
- Jiný než drobný úklid – pro klienty v Praze zajišťujeme velké úklidy díky úklidu pro potřebné
Poslání organizace
Kdo jsme: Jsme HEWER, z.s. – organizace pomáhající lidem již od roku 1997.
Co děláme: Poskytujeme osobní asistenci, registrovanou sociální službu.
Komu pomáháme: Osobám s kombinovaným, mentálním, tělesným, sluchovým, zrakovým či zdravotním postižením a seniorům. V Jihomoravském a Ústeckém kraji pomáháme rovněž osobám s chronickým duševním onemocněním a chronickým zdravotním onemocněním. V Ústeckém kraji poskytujeme služby osobám bez omezení věku, v ostatních místech působnosti od 1 roku věku.
Proč to děláme: Chceme, aby naši klienti mohli žít ve svém domácím prostředí, které znají a jsou tam spokojeni. Přejeme si, aby měli v maximální možné míře naplněny všechny základní životní potřeby a zapojovali se do života kolem sebe tak, jak chtějí.
Kdy je asistence poskytována: V čase, který si klient zvolí. Služby poskytujeme 24 hodin denně 7 dní v týdnu, včetně víkendů a svátků.
Kde lze asistenci využít: V místě pobytu klienta. Působnost máme v Praze, Středočeském, Ústeckém, Plzeňském, Královéhradeckém, Pardubickém a Jihomoravském kraji.
Jak službu poskytujeme: Osobní asistent se stává očima, ušima, rukama či nohama klienta a pomáhá mu dle jeho potřeb a přání. Naši pracovníci se řídí zásadou zachování maximální možné míry samostatnosti klienta, respektem a podporou jeho práva volby vč. návaznosti na další služby. Vždy je uplatňován partnerský, individuální a flexibilní přístup.
Osobní asistent pomůže klientovi navštívit lékaře nebo úřad.
Klientka s asistentkou připravují jídlo
Asistentka pomáhá s výběrem oblečení před vycházkou s klientem
Cíle organizace
Primárním cílem organizace Hewer je klient:
- žijící ve svém domácím prostředí, které zná a je tam spokojen
- jehož všechny základní životní potřeby jsou v maximální možné míře naplněny
- zapojující se do života kolem sebe tak, jak sám chce.
Zásady poskytované sociální služby
Při poskytování sociální služby dodržujeme následující zásady:
- Zásada partnerského přístupu – klient je rovnocenným partnerem. Respektujeme práva klienta, jeho důstojnost a svobodné rozhodnutí, s ohledem na rozumové schopnosti klienta a bezpečnost situace.
- Zásada individuálního přístupu / služba šitá klientovi na míru – uplatňujeme individuální přístup ke každému klientovi podle jeho potřeb. Potřeby klienta jsou uvedeny v individuálním plánu.
- Zásada flexibilního přístupu – služby se snažíme přizpůsobovat individuálním potřebám a možnostem jednotlivých klientů (z hlediska času i místa poskytování služeb).
- Zásada práva volby – respektujeme klientovo přání, s ohledem na rozumové schopnosti klienta a bezpečnost situace.
- Zásada kontinuity a spolupráce – respektujeme, podporujeme a poskytujeme informace při návaznosti na další sociální služby.
- Zásada zachování maximální možné míry samostatnosti klienta – podporujeme samostatnost klienta a snažíme se, aby byla zachována její nejvyšší možná míra.
Informace o kapacitě: Registr poskytovatelů služeb
Začněte využívat osobní asistenci
Chcete se stát naším klientem? Pošlete nám pár informací!
Začněte zasláním údajů
Podle zadaných údajů zjistíme, zda Vám v místě můžeme poskytnout potřebnou pomoc.
Zpracujeme vaši žádost
Náš pracovník Vás kontaktuje, projdete spolu co je třeba k zahájení služby a domluvíte termín sociálního šetření.
Podepíšeme smlouvu
Pokud nenarazíme na překážky, podepíšeme s Vámi na sociálním šetření smlouvu a můžeme začít poskytovat asistenci.
Už se na Vás těšíme!
Nebo zavolejte naši operátorce, která Vám poradí jak pomoc získat.
274 781 341
Po-Pá 8-12 a 13-15:30
Projekt „Nákup vozidel pro zajištění terénní sociální služby osobní asistence HEWER v nepřetržitém režimu“ je spolufinancován Evropskou unií v rámci reakce Unie na pandemii COVID-19